این گونه آرایش و پیرایش برای به کارگیری ی روزانه و حتی مناسبت های یگانه بسیار عالی میباشد
نوشته شده توسط : علی پور

این گونه آرایش و پیرایش برای به کارگیری ی روزانه و حتی مناسبت های یگانه بسیار عالی میباشد. در چهره داشتن یک کرم پودر سبک، میتوانید برای پوشش اضافه پوست خویش از کرم پودر بیشتری استعمال فرمائید. در‌حالتی که در مصرف کرم پودر با پوشانندگی نادر تا میانگین، شل میباشید، میتوانید سراغ یک کرم پودر با پوشانندگی بی نقص بروید.

بهترين مارك كرم پودر

پوشانندگی بی نقص گزینش قابل قبولی برای موردها تحت میباشد:در حالتی‌که ایرادات پوستی مانند آکنه، هایپرپیگمنتاسیون (لکه های تیره) یا این که جای آسیب دارید.در‌صورتی‌که قرار میباشد از شما عکس گرفته شود.در حالتی‌که می‌خواهید ظاهری دراماتیک داشته باشید.به کار گیری از اشکال کرم پودری با پوشانندگی بدون نقص، دشوار‌خیس میباشد. چون خطا استعمال از آن اضافه به دیده میاید. با این درحال حاضر، در شرایطی که پوست شما پوشانندگی بیشتری می‌خواهد، قیمت آن را داراست که مهارت استعمال از این جور کرم را به دست آورید.
قدم دوم: مدل کرم پودر را تعیین نمائیدقدم دوم گزینش گونه کرم پودر میباشد. کرم پودرها معمولاً به صورت استیک، مایع، کرم و پودر میباشند. همانگونه که خواندید، هرمورد از اینها از لحاظ پوشانندگی و ماندگاری متفاوتند. کلاً اشکال کرمی، استیک و مایع کرم پودر طیفی از پوشانندگی نادر تا به طور کاملً مات دارا هستند.
از طرف دیگر، کرم پودرهای پودری، به تدریج پوست را تماما پوشش میدهند و معمولاً می بایست آن را در حین روز تجدید فرمایید.
قدم سوم: نمای آخرین خویش را تعیین فرماییدنهایی قدم زیرسازی پوست، نمای آخرین آن میباشد. کرم پودر ها به طور مات، درخشان، براق، طبیعی و غیره موجودند. کرم پودر های براق دربردارنده رنگدانه های منعکس کننده ی نوروفروغ و درخشان کننده اند. با مصرف این کرم ها پوست مرطوب و براق می‌گردد. این کرم پودرها برای کسانی مطلوب میباشد که میخواهند پوست کدرشان تندرست خیس و برنا خیس به لحاظ آید.
کرم پودر هایی که به پوست حالتی طبیعی می‌بخشند، غالباً با تیتر «طبیعی» یا این که «مات» (فارغ از درخشش) تعریف می گردند. این کرم ها، به تدریج دربردارنده میکا یا این که مواد دیگری می باشند که فروغ و روشنایی را منعکس میکند. کرم پودر مات یا این که طبیعی اضافه مشابه پوست حقیقی به حیث میرسد. به همین عامل، برای پوست های چرب یا این که مختلط چرب تماماً ایده آل میباشد.
زمانی که در باب پوشانندگی، جور و نمای آخری، تصمیم گرفتید، می‌توانید کرم پودر مطلوب خویش را گزینش فرمایید. در حالتی‌که درمورد گونه های کرم پودر  به پند بیشتری نیاز دارید، در نصیب بیان حیث در دسترس شما هستیم. پرسش های خویش را مطرح نمایید تا به آن جواب دهیم.





:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: